Tävlingsbidrag på Scrapträffen

Här kommer bilder från EN DEL tävlingar, alla fick inte plats.

Nettans LO-skiss     Tema  *fritt*    *Vår-Sommar*

image34

image35

Erikas Korttävling  Tema  *Sommar*

image36

Annes LO-Skiss   Tema  *Barn*

image37

image38

image39

image40

image41

Annika (fd Scrapperiet)s LO-Skiss   *Fritt*

image42

image43

image44

image45

image46

Mians LO  *egenhändigt gjorda dekorationer*

image47

image48

image49

image50

Till slut vill jag tacka alla som gjorde det möjligt till denna roliga scrapträff

Arkivetdesign, Artic sisters, Cards of Maria, Chally, Collage Scrap, Erikas stämplar, Format, GarnGlad,
Hobbyhuset, Glue Dot, Inky Wings, Landstoken, Mian, Pysselakuten, ScrapAddicted, Scrapbooking4you
Scrapvillage, Stämpelboden, Youscraptoo

så även Marie71, Sagam, Maria-Collage Scrap, Karin-GarnGlad och Annika (fd Scrapperiet)

Ha en fortsatt trevlig helg
/Anne

Kommentarer
Postat av: Sara - SaGam

Tack själv Anne!

2008-03-04 @ 20:27:05
URL: http://www.sagam.blogg.se
Postat av: Therese

Hej
Det var jätteroligt att träffas i lördags! Hoppas vi syns den 20 april igen.
Denna Lindometräffen som ni hade ville jag vara med på men jag var i Idre då. Men min kompis Malin såg jag på ett foto längre ner:)
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0